Oppdatert saksliste til årsmøte i Hasle-Løren IL 25. mars kl 18.00

Til medlemmene i Hasle-Løren Idrettslag

Som følge av koronapandemien må årsmøtet også i år avholdes digitalt.

Slik gjennomføres digitalt årsmøte:

Årsmøtet avholdes torsdag 25. mars 2021 kl. 1800.
For å være med MÅ du registrere deg innen onsdag 24. mars 2021 kl 2000.

Registrering gjør du ved å melde deg på via Rubic her: https://app.rubic.no/Public/Events/1663

Har du problemer med registrering via Rubic kan du melde deg på ved å sende e-post til post@hasle-loren.no med navn, fødselsdato og e-postadresse.

Registreringer etter kl. 2000 onsdag 24. mars 2021 får dessverre ikke tilgang til møtet.
Årsmøtet avsluttes ca. kl. 1930.

Agenda og alle sakspapirer finner du på våre nettsider her

For deltakelse på møtet må du melde deg på (se ovenfor) og du må ha en smarttelefon, Ipad eller PC koblet på internett på selve møtedagen.

Du vil motta en lenke på e-post som gir tilgang til møtet. Denne e-posten vil bli sendt ut på formiddagen på årsmøtedagen. Du bør koble deg til på møtelinken i god tid før kl 1800 slik at årsmøtet kan starte til riktig tid kl 1800.

Møtet vil gjennomføres i Microsoft Teams.

Vi oppfordrer alle til å delta med hodetelefoner/headset med mikrofon for å kunne delta aktivt i møtet og at mikrofonen mutes etter opprop.

Medlemmer som har spørsmål, kommentarer, endringsforslag eller forslag til saker ut over de som fremgår av saksdokumentene, bes om å oversende disse til styret på e-post før årsmøtet. Dette vil bidra til en bedre behandling når vi skal gjennomføre møtet digitalt. Innspill sendes til styreleder på e-post viggo.anthonsen@hasle-loren.no eller administrasjonen på e-post  post@hasle-loren.no. Kommunikasjon i møtet foregår via chat-funksjonen i Microsoft Teams.

Vi gjør oppmerksom på at dato for innmelding av nye saker gikk ut den 11. mars i forbindelse med innkalling til årsmøte 25. februar.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Hasle-Løren Idrettslags lov.

Velkommen til årsmøte!